مشاورعالی

مشاور عالی و جانشین وزیر بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی  علی جعفریان را به سمت مشاور عالی و جانشین خود منصوب کرد.

به گزارش مدرن مد به نقل از وبدا، متن این حکم آمده است:«خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقا سلامت جامعه است.

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور عالی و جانشین اینجانب منصوب می شوید تا نسبت به انجام اموری که به جنابعالی محول می‌گردد با رعایت ضوابط و جهات شرعی اقدام نمائید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

علی جعفریان دارای فلوشیپ جراحی کبد و مجاری صفراوی و پیوند کبد از مایوکلینیک و کلیولند کلینیک و فلوشیپ جراحی عروق و آموزش پزشکی و دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

سوابق اجرایی او شامل دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، مسئول آموزش دانشجویی و دستیاری گروه جراحی عمومی، رئیس دانشکده پزشکی، مشاور اجرایی رئیس، قائم مقام رئیس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

او هچنین مدیر برنامه پیوند کبد و رئیس بخش جراحی کبد و مجاری صفراوی و پیوند کبد و رئیس بخش اورژانس جراحی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)؛ مسئول مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان؛ عضو هیئت ممتحنه آزمون پیش کارورزی و پذیرش دستیار، عضو کمیسیون دائمی معین دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، عضو کمیته ارزشیابی جراحی عمومی وزارت بهداشت؛ عضو گروه اخلاق پزشکی، عضو گروه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران وعضو انجمن پیوند اعضای آمریکا بوده است.

نوشته‌های مشابه